اطلاع‌رسانی پیامکی


اطلاع‌رسانی پیامکی

اطلاع‌رسانی پیامکی خدمتی است که از طریق آن و با ارسال پیامک (SMS) به مشتری امکان ارائه گزارش از اجرای درخواست‌هایش و یا وضعیت حساب‌هایش فراهم می‌شود. به ازای رویدادهای بانکی در زمان‌های مشخصی از شبانه روز یک پیامک آنی به تلفن همراه مشتری ارسال می‌گردد. این اطلاع رسانی برای رویداد صورت گرفته روی محصولات بانکی مانند سپرده، کارت، چک، تسهیلات و یا ارسال پیام‌های مناسبتی خواهد بود. ارسال پیام به مشتریان توسط سیستم اطلاع رسانی پیامکی از طریق شماره ۲۰۰۰۴۸۶۰ صورت می‌گیرد.

برخی از مهمترین خدمات این سامانه به‌شرح زیر می‌باشد:

• ورود موفق و یا ناموفق به سامانه‌های بانکداری الکترونیکی
• تغییر رمز
• افتتاح انواع حساب
• کلیه تراکنش های مالی (واریز، برداشت، انتقال وجه، پرداخت قبوض، ساتنا و پایا و ...)
• افتتاح سپرده
• برگشت چک‌های عهده بانک خاورمیانه
• برگشت چک‌های واگذار شده به حساب مشتری
• واریز سود کوتاه‌مدت و بلند‌مدت
• سررسید تسهیلات
• افزودن ذینفع به لیست ذینفعان در اینترنت بانک
• فعال‌سازی اینترنت بانک
• تغییر شناسه کاربری اینترنت بانک
• تغییر رمز تراکنش دراینترنت بانک
• تغییر حدود تراکنش روی حساب ها در اینترنت بانک
• ارسال رمز یکبار مصرف در اینترنت بانک
• اطلاع ثبت تراکنش توسط ایجادکنندگان به صاحبان امضا در اینترنت بانک
• درخواست کارت اعتباری
• پرداخت قبوض از طریق اینترنت بانک

این خدمت مبتنی بر شماره مشتری بوده و دارندگان حساب در بانک خاورمیانه می‌توانند به صورت پیش فرض از این سرویس بر روی کلیه سپرده‌های خود بهره ببرند. لازم به ذکر است امکان لغو این سرویس بر روی سپرده/ سپرده‌های منتخب مشتری وجود دارد.
مشتریان محترم می توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا، نسبت به برقراری سرویس مذکور اقدام کنند.

هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت مراقب کلاهبرداران باشید

هرگونه تماس تلفنی و یا پیامک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی ها، کمک هزینه عتبات عالیات ومشابه آن مشکوک به کلاهبرداری است. بانک خاورمیانه جهت انجام خدمات مالی از تلفن همراه و پیامک استفاده نمی‌نماید.

برای دسترسی به بروشورهای بانک خاورمیانه، اینجا کلیک نمایید.