بانکداری شرکتی


بانکداری شرکتی

از مهمترین اهداف بانک خاورمیانه پیشرو بودن در ارائه خدمات بانکداری شرکتی از طریق تعامل نزدیک با شرکت‌ها، درک ساختار مالی آن‌ها و رفع نیازهای این مشتریان با ارائه سبدی از ابزارهای تامین مالی می‌باشد. بانک خاورمیانه با هدف ارائه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ایجاد مزیت رقابتی و افزایش انعطاف‌پذیری در پاسخ‌گویی به مشتریان هدف، اقدام به پیاده‌سازی مدل مدیریت ارتباط با مشتری (Corporate Relationship Management) برای مشتریان شرکتی نموده است، در این روش هر مشتری شرکتی توسط یکی از مدیران ارتباط با مشتری پشتیبانی می‌‌شود.
مدیران ارتباط با مشتری از دانش‌آموختگان برتر بهترین دانشگاه‌های کشور انتخاب می‌‌شوند و با ایجاد و حفظ تعاملی پویا و سازنده با شرکت‌ها، نسبت به خدمت رسانی به این مشتریان اقدام می‌‌نمایند. مدیران پس از اعتبارسنجی مشتری با استفاده از بروزترین روش‌های کیفی و کمی‌، نیازهای مشتری را شناسایی کرده و با دقت، سرعت و کیفیت بالا به ارائه محصولات و خدمات ساختاریافته در کنار سایر خدمات متنوع بانکی می‌‌پردازند. به‌کارگیری مدیران ارتباط با مشتری، علاوه بر امکان فراهم نمودن خدمات خاص مانند مشاوره جهت انتخاب بهینه نوع تسهیلات/تعهدات و ساختار دادن به تسهیلات جهت کمینه نمودن هزینه‌های مالی شرکت، با متمرکز نمودن کانال‌های ارتباطی مشتریان با بانک باعث بالا رفتن کارایی خدمات ارائه شده می‌‌گردند.
خدمات بانک خاورمیانه در زمینه بانکداری شرکتی عبارتند از:

● تسهیلات
● تعهدات
● اوراق بدهی
● مدیریت نقدینگی
● تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی
● اینترنت‌بانک ویژه اشـخاص‌‌ حقیقی
● اینترنت‌‌بانک ویژه شرکت‌ها و اشخاص حقوقی

 

برای دسترسی به بروشور بانکداری شرکتی، اینجا کلیک نمایید.