بانکداری شرکتی
بانکداری شرکتی

از مهمترين اهداف بانک خاورميانه پيشرو بودن در ارایه خدمات بانکداری شرکتی از طريق تعامل نزديک با شرکت‌ها، درک ساختار مالی آن‌ها و رفع نيازهای این مشتریان با ارایه سبدی از ابزارهای تامين مالی مي‌باشد. بانک خاورميانه با هدف ارایه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ايجاد مزيت رقابتی و افزايش انعطاف‌پذيری در پاسخ‌گویی به مشتريان هدف، اقدام به پیاده‌سازی مدل مدیریت ارتباط با مشتري (Corporate Relationship Management) برای مشتريان شرکتی بانک نموده است، در این روش هر مشتری شرکتی با یکی از مدیران ارتباط با مشتری در ارتباط خواهد بود. مدیران ارتباط با مشتری که از میان فارغ التحصیلان برتر بهترین دانشگاه‌های کشور انتخاب می‌شوند، با ايجاد و حفظ تعاملی پويا و سازنده با شرکت‌ها، پس از اعتبارسنجي مشتري با استفاده از بروزترین روش‌هاي كیفي و كمي، به تشخيص نيازهای آن‌ها پرداخته و با دقت، سرعت و کيفيت بالا نسبت به ارایه محصولات و خدمات ساختار‌يافته، درکنار سایر خدمات متنوع بانکی، به خدمت رسانی به این مشتریان اقدام می‌نمايند. به‌كارگيري مدیران ارتباط با مشتری، علاوه بر امکان فراهم نمودن خدمات خاص مانند مشاوره جهت انتخاب بهينه نوع تسهيلات/تعهدات و ساختار بخشي به تسهيلات جهت كمينه نمودن هزينه‌هاي مالي شركت، با متمركز نمودن کانال‌های ارتباطی مشتريان با بانک باعث بالا رفتن کارایی خدمات ارایه شده می‌گردند.

برای دسترسی به بروشور بانکداری شرکتی، اینجا کلیک نمایید.