اطلاع رسانی پیامکی
اطلاع رسانی پیامکی

اطلاع‌رسانی پیامکی خدمتی است که از طريق آن و با ارسال پيامک (SMS) به مشتری امکان ارایه گزارش از اجرای درخواست‌های وی و یا وضعیت حساب هایش فراهم می‌شود. به ازاي رويدادهاي بانکي در زمان‌های مشخصی از شبانه روز يک پيامک آنی به تلفن همراه مشتري ارسال می‌گردد. اين اطلاع رساني برای رويداد صورت گرفته روی محصولات بانکی مانند سپرده، کارت، چک، تسهیلات و یا ارسال پیام‌های مناسبتی خواهد بود. ارسال پیام به مشتریان توسط سیستم اطلاع رسانی پیامکی از طریق شماره 20004860 صورت می‌گیرد.
برخي از مهم ترين خدمات اين سامانه به‌شرح زير مي‌باشد:

  • ورود موفق و یا ناموفق به سامانه‌های بانکداری الکترونیکی
  • تغییر رمز
  • افتتاح انواع حساب
  • کلیه تراکنش های مالی (واریز، برداشت، انتقال وجه، پرداخت قبوض، ساتنا و پایا و ...)
  • افتتاح سپرده
  • برگشت چک‌های عهده بانک خاورمیانه
  • برگشت چک‌های واگذار شده به حساب مشتری
  • واریز سود کوتاه‌مدت و بلند‌مدت
  • سررسید تسهیلات
  • افزودن ذینفع به لیست ذینفعان در اینترنت بانک
  • فعال‌سازی اینترنت بانک
  • تغییر شناسه کاربری اینترنت بانک
  • تغییر رمز تراکنش دراینترنت بانک
  • تغییر حدود تراکنش روی حساب ها در اینترنت بانک
  • ارسال رمز یکبار مصرف در اینترنت بانک
  • اطلاع ثبت تراکنش توسط ایجادکنندگان به صاحبان امضا در اینترنت بانک
  • درخواست کارت اعتباری
  • پرداخت قبوض از طریق اینترنت بانک

اين خدمت مبتني بر شماره مشتري بوده و دارندگان حساب در بانک خاورمیانه مي‌توانند به صورت پیش فرض از این سرویس بر روی کلیه سپرده‌های خود بهره ببرند. لازم به ذکر است امکان لغو این سرویس بر روی سپرده/ سپرده‌های منتخب مشتری وجود دارد.
مشتریان محترم می توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا، نسبت به برقراری سرویس مذکور اقدام کنند.

برای دسترسی به بروشور اطلاع رسانی پیامکی، اینجا کلیک نمایید.