ارتباط با مشتریان
ارتباط با مشتریان

ارائه خدمات مناسب و بهبود و توسعه آن، نتيجه هم‌فكری و ارتباط مشتري با بانک مي‌باشد. بدين‌منظور بانک خاورميانه به‌عنوان بانكي مشتري‌مدار، مسيرهاي ارتباطي متنوعي را براي آگاهي از ديدگاه‌ها و پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي شما در نظر گرفته‌است.
پويايي اين تعامل براي ما اهميت ويژه‌اي دارد، چون بانک فرصت مي‌يابد:
* خدمات مورد نياز شما را شناسايي و براي توسعه و ارتقاي آن برنامه‌ريزي كند.
* ارزيابي شما را از نحوه عملكرد خود بداند.
* درخواست‌ها و پرسش‌هاي شما در كمترين زمان، پيگيري شود و با پاسخي درست به نتيجه برسد.
در صورت عدم رضايت از شيوه پاسخ‌گويي و روند حل مشكل خود مي‌توانيد از طريق ارسال نامه يا ايميل، مديريت ارشد بانک را مطلع سازيد.

راه‌هاي تماس با ما:
* مركز ارتباط با مشتريان: 02188726690
* ارسال پيامك به سامانه پيام كوتاه: 300042178
* ارسال ايميل به info@middleeastbank.ir
* تكميل فرم نظرسنجي در شعبه
* تكميل فرم انتقادات و پيشنهادها در وب‌سايت بانک خاورميانه
* ارسال نامه به آدرس تهران - صندوق پستي 4445-15875
* مراجعه حضوری به مديريت بازرسي و مديريت ارتباطات بانک خاورميانه